Grafika na přání-objednávky!!

17. března 2014 v 21:41 | beepinka |  News

LISABON / 12.3. - 16.3.2014 ^^

Ahoj všichni ^^)/
Tak jsem se úspěšně vrátila domů. I když včera v letadle jsem myslela,že je se mnou konec -____- ..Nad Českem totiž byly docela hard turbulence >.< ...Já létání moc nemusím,ale jakštakš ho dávám..i menší turbulence. Ale tyhle byly fakt větší a to mi dalo zabrat. Poprvé,co jsem se rozbrečela v letadle. *Stydím se.* Naštěstí si toho nikdo nevšimnul ;3. 18 let a brečí -.- ...a všichni okolo mě relativně v pohodě -.- ..ach jo jsem děsná. Ale..tak každý má něco,co hůře či špatně snáší. T.T Uf,jsem ráda,že jsem v pořádku doma -.-" ..:3. No dost o tomhle.
V Lisabonu jsem se měla skvěle. Užila jsem si to tam moc a v neděli se mi vůbec nechtělo domů xD! Na letišti jsem se s mamkou zorientovaly v pohodě. Vše dobré. ^^ Měly jsme celou dobu krásně modrou oblohu bez jediného mráčku a teplo ^^)/. A pěkně jsme ťapkaly. Za den tak 12 km ..aspoň ;D. Fakt moc pěkné město. Taky jsme zašly na frťana do jednoho barýku ...na nějakou jejich vyhlášenou třešňovici O.o ..bylo to vceku dobré..a silné ;D. Když jsme se vydaly zpět do ulic Lisabonu,tak jsme se trošku motaly,ale rychle jsme to rozchodily ;D.
Řeka Tejo svou šířkou připomíná moře,takže jsme měli furt pocit,jako bychom na moře koukaly :3 a abychom o moře nebyly ošizené,tak jsme se vydaly na dobrodružnou cestu mimo Lisabon. Dobrodružné bylo už to hledání autobusáku v Lisabonu,ze kterého nám jel autobus,ale daly jsme to ;D. Pak jsme si dvě hodinky poseděli v autobuse :3 (mimochodem velmi dobře vybaveným s koženými sedadly!). No a pak nás čekalo procházení se po pláži podél Atlantiku ^^)/ Pěkné vlny byly!!! :3 Městečko,kam jsme jely se jmenovalo Nazare..bylo to tam moc fajn ^^.
Jinak v Lisabonu jsem si udělala kámoše Inda..vždy,když jsme s mamkou šly okolo jeho podniku,tak na mě mával,mrkal a ptal se mě,jak se mám ;D xD.. A pak jsem zažila krásný okamžik...okolo jedné pizzošky šel zájezd asiatů. Začali si prohlížet jídelňák. Oh já byla v rauši. A ještě víc,když se na mě jeden asijský chlapík usmíval xDDD!!! Pořád na mě koukal xD!! A to tam měl ženu O.o :DDD. No a nejvíce mě dostalo,když se rozhodli,že tam zajdou na oběd a začali si sedat ke stolu vedle nás. Wááááh. >__< Ve skupince byli dva mlaďoši ..pěkní. Ty bohužel šli dovnitř,ale sedli si tak,že jsme na sebe mohli hezky koukat. Jeden se na mě dokonce usmál,když okolo našeho stolu procházel dovnitř....>>>>>Gosh já byla rudá :D! Mamka říkala xD ...No...jedla jsme pěkně pomalu,abych se na ně mohla co nejdýl koukat xD Furt jsem nakukovala dovnitř na ty mlaďochy a oni mám dojem i párkrát na mě. ♥ víííííííííííí ^^)
Jediné,co mi v tom městě bylo trochu nepříjemné,bylo množství bezdomovců :/. Bylo to deprimující a bylo mi jich líto .__....:/

Dost řečí ;D,..jdu se s vámi poděli o ty fotky ^^) Je jich vcelku hodně,ale tak máte,co jste chtěli :P ;D :
Nelekejte se mě moc ;D!

Belem ^^

Just Lisabon :
Večerní Lisabon :3
Vyhlídka na město ^^)
"Lanovka",kterou jsme se projely ^^
Elevator :3 Jely jsme jím asi 5x :D!
Řeka Tejo...fakt jsem měla pocit,jako kdybych byla u moře :D ;D.
God ..U něj jsme nebyly,ale tak nevadí ;) Ono vše se fakt takhle za pár dní stihnout nedá :/:).
EXPO ...Zajímavá velmi moderní oblast v Lisabonu. Zašly jsme tu na expozici mořského světa. Wow..rejnoci,žraloci,želvy,obrovské ryby,medůzy,chobotnice....
To by bylo,kdyby to sklo prdlo xD! Fakt skvělá výstava >___<
Marques de Pombal ^^ Kousek od tohoto náměstí jsme bydlely :3 :
Mozaiky,to je fakt jejich :3
Pokémoni ;D :

A Nazare ^3^
S těma lanovkama fakt hodně pracují ;3 :
Pro ty,co se vyžívají v pohledu na šplouchající vodu,jako já ;D..:

Fakt to bylo moc fajn ^^ Velmi jsem si odpočinula ...až tak,že se mi nechce do učení >____< :D No zítra začínám :3! xDD

beepinka*

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Dráče Dráče | E-mail | Web | 18. března 2014 v 2:42 | Reagovat

Yosh! Těšila jsem se na opravdu podrobný report a hle... Je to tady :3 :D
Tak v tom letadle bych se asi zbláznila O.o Takže to naprosto chápu... Na druhou stranu tohle u mě až tak nehrozí, protože by mě do letadla jen tak někdo nedostal :D
Jak jsi psala o těch Asiatech , tak jsem si hned vzpomněla na sebe, jak se culím na jednoho roztomilýho klučinu, co dělá v asijským bistru, kam jednou za čas zajdu... Co dodat, taky jsem z Asiatů těžce v háji :3 xD
Z fotek a vyprávění vidím, že ses opravdu dobře bavila a že tam bylo fajn ^^ Krásné počasí a moře, to je prostě pohádka <3

2 Blackie Blackie | Web | 18. března 2014 v 6:49 | Reagovat

Vítej zpět :3

Nom, já v letadle nikdy neletěla, protože se hrozně bojim vejšek, takže netušim, jaký to je, ale jak se tak znám, asi bych udělala nějakou šílenou scénu O.O :D Ale je fajný, že sis to v tom Lisabonu užila, určitě to bylo super :'D Nom, já se na roztomilý Asiaty taky vždycky usmívám a každej mi tvrdí, že se červenám, ale tak ono to u nich ani nejde jinak :33 ♥

Jináč, ty fotky jsou úžasný :'3

3 Niké Storch Niké Storch | E-mail | Web | 18. března 2014 v 9:49 | Reagovat

Jéé to musela být paráda! Je skvělý, že sis to tam tak užila! :33

4 Ryuu L ^ ^ Ryuu L ^ ^ | Web | 18. března 2014 v 10:24 | Reagovat

wuaaah! :D kým ja som sa prekotúlala až ku koncu XDD... možno by bolo fajn tam pacnúť niekde perex O.O :DDD
ale už som videla fotky na FB a úžasné fotky a určite geniálny zážitok! ^^)/ vyzerá to nádherne :) síce to nie je miesto, ktoré by som silou mocou chcela nejak navštíviť, ale ak by sa naskytla príležitosť, možno by som ju využila :d snáď takýhto výletov zažiješ v budúcnosti viac ^^)/

5 Penny Mizu Chan Penny Mizu Chan | Web | 18. března 2014 v 17:52 | Reagovat

Tak to vitej zpatky senpai ^^ Urcite sis to tam hodne uzila! :) To vubec nevadi, ze ses rozbrecela, kazdy se neceho boji, nema rad nb nn. Ja letadla taky nemam moc rada, nejhorsi je ta zmena tech hodin T__T Nikdy jsem si na to nezvykla, i kdyz letim docela casto :DD Wau, to je skoda, zes ty mladose nevyfotila xD Radi bychom se na ne taky podivali ^^ Ahh, souhlasim s tema bezdomovcema :// Btw, umis velice hezy fotit, moc pekny fotky ^^ Pokemoni <3 Vodicka, hmm, najradjei bych tam skocila xDD Po takovem fajn vylete si urcite hodne odpocinuta, ale verim, ze se ti do uceni vubec nechce xD

6 Darlie-m Darlie-m | 18. března 2014 v 18:36 | Reagovat

Priznávam sa závidím ti to! :D s lietania si nič nerob, raz ked som letela jedna osôbka tam skoro chytilazničoho nič hysterický záchvat... :D  mne inak lietanie robí aj celkom dobre... dobre sa mi tam rozmýšla no hnevá ma že na všetky dovolenky letíme... ochudobnuje to o cestovateľské príhody.. :D

7 Carter Carter | Web | 18. března 2014 v 20:17 | Reagovat

Jééj, vítej zpět!! ^ ^)//
Taky jsem nedávno letěla v letadle, a byli menší turbulence. Dělala jsem si z toho pr*el a řvala jsem na celý letadlo jaký je to dobrodrůžo XD ... ale hele, není se za co stydět. :) Každej má svou slabou stránku, třeba já brečim když třeba někdo šlápne na mravence *giga WEIRDO* ASIATI? HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! <3 já dycky na ně koukám a oni na mě nikdyyyyyyyyy *brečí* asi jsem moc mladá XD Ale mě každej asiat (mladí) připadá tak sexy O_O Fotky jsou mooooooc krásné :) Opravdu jsem moc ráda že se ti to tam líbilo :) Ani se nedivím, vypadá to tam tak krásně.. ;) :) :)

8 S c a r s S c a r s | Web | 18. března 2014 v 22:26 | Reagovat

Jen přiblble zírám na ty fotky :3 Kdo by řekl, že tam bude tak krásně :D Rozhodně si Lisabon připisuju na seznam měst, kam bych se chtěla podívat :D A vypadá to, že se i počasí vydařilo :D To ti moc přeju :3

9 Lost Bloody Rose Lost Bloody Rose | Web | 19. března 2014 v 12:05 | Reagovat

Úžasné fotky!! :) Jsem ráda, že jsi si to v Lisabonu užila.. :D
A ten Ind.. :D Drsný! :D Jinak jsi se těch asijatů měla zeptat, jestli se koukají na anime.. :'DDDDDDDD
Nebo říct: Yaoi? :DDD
PS: Já lítání letadlem přímo miluji n-n *chci si udělat licenci*.. :D

10 Leriane Leriane | Web | 19. března 2014 v 14:56 | Reagovat

Welcome, jééj, Ty ses tam musela mít Q.Q Už mám konečně představu o tom jak to tam vlastně vypadá (podrobněji) Vážně děkuji za ty fotky, moc ti to tam sluší a to moře/řeka... jak krásné! :3 Chtěla bych tam taky jet T-T. Hlavně že si to s tím letadlem vydržela a nějak  to přežila :)
Achjo, ale teď zase se prát s učením co? :/ mno tak ti držím palečky (opět :3)
Ať to všecko zvládneš ^^)9

11 Saku-chan Saku-chan | E-mail | Web | 19. března 2014 v 16:11 | Reagovat

Wooow, Lisabon je opravdu nádherný město *w* Určitě bych se tam chtěla zajet podívat :3 Tak... trochu sis odpočinula, vypla a teď zpátky do toho ústavu XD Držím palce ^^

12 Aya Aya | Web | 19. března 2014 v 16:13 | Reagovat

Vítej zpátky.:3 To je super, že jste měly takové krásné počasí. I tady bylo docela hezky. ^^ Hah, závidím malý výlet.:3 A to setkání s Asiaty! :OO Wow, to muselo být boží.:DD Krásné fotky s komentářem, to se mi líbilo.:3 Ale první a poslední je nejlepší, cute!!:DD

13 Yuki-chan Yuki-chan | Web | 19. března 2014 v 17:00 | Reagovat

Wow, tie fotky sú úchvatné! Priam z nich cítim ten relax. OwO Som rada, že si si to užila! :)

14 Narween Black Narween Black | Web | 19. března 2014 v 17:54 | Reagovat

Jééé :) tie fotky sú super :3 (priznávam sa bez mučenia, netušila som, že Lisabon je taký krásny) och, len ti ticho závidím... a želám veľa šťastia pri učení

15 Týna Týna | Web | 19. března 2014 v 19:50 | Reagovat

wow nádherné město, nádherné pláže, nádherný kraj. Není tam moc slova nádherný? :D Moc pěkné fotky, šlo poznat, že jsi si to pořádně užila. Jinak ti pokémoni mě úplně odrovnali :D

16 Yumi-chan15 Yumi-chan15 | Web | 20. března 2014 v 12:32 | Reagovat

Vítej zpátky! :3 Těšila jsem se na článek a nezklamal, jsem ráda že se ti tam líbilo. Ten let letadlem musel být hodně nepříjemný, a trochu si kvůli tomu poplakat není trapné. Hold ne každému sedí trocha vyklání letadla...
Fotky jsou opravdu krásné, taky bych si u té řeky připadala jako u moře :3 :3
Držím palce ať se zase aklimatizuješ ve školském prostředí, taky ještě doháním, ale to se zvládne! :3

17 Sanny Sanny | Web | 20. března 2014 v 16:40 | Reagovat

uh.. letadlo... jako.. osobně mám z výšek strach... v letadle si to asi ani neuvědomím, že jsem tak vysoko, ale upřímně se děsím dne až poprvé poletím letadlem (a v plánu to mám :D ) ... pokud tam budou turbulence... tak teda nevím jestli vůbec někdy zpátečním letadlem pojedu zpět :D
fotky byli krásné :3
chjo.. taky bych chtěla někam zajet... :3 ale tak můžu zatím jenom snít Q_Q
jako ostatní nahoře přeji aby jsi na školu v klidu a bez problémů najela :3

18 윤 리 윤 리 | Web | 20. března 2014 v 16:56 | Reagovat

Páni, závidím Ti, že si mohla navštíviť Lisabon, strašne rada by som sa to Portugalska pozrela. ^^ Kto by bol povedal, že v Potrugalsku bude po Tebe pokukovať ázijský týpek? Ja osobne by som bola taká červená, že by som splývala s portugalskou vlajkou. :-D Mimochodom, nádherné fotky! Ono to je v skutočnosti rieka? Vyzerá to ako more... Verím Ti, že sa Ti do školy úprimne nechce, ani mne by sa nechcelo.

19 Sandra Sandra | Web | 20. března 2014 v 19:14 | Reagovat

Úžasné, Lisabon vypadá nádherně :O a s tou řekou Tejo? bych taky řekla, že to vypadá jako moře :D
A k tomu si dostala i menší bonus a to v podobě asiatů :D

20 Yunho-chan Yunho-chan | Web | 20. března 2014 v 19:24 | Reagovat

wow páni nádhera úžastné vážne je ot pekné iný svet bože ako toje peknné :)

21 Saki Saki | Web | 20. března 2014 v 19:58 | Reagovat

Já si pamatuju svůj první let, kdy jsme na cestu do Rumunska měli nějakého idiota, který vzlétal a přistál tak strmě, že i letušky se po sobě dívaly vyděšeně a mě pak ségra říkala, že jsem celá zelená :DD
Já se málem rozbrečela dneska ve škole, když jsme dělali archovou montáž…proč každý den musím objevit další věc, ze které neodmaturuju? o.O
Fotky jsem už viděla na fb a jsou moc hezké, jde vidět, jak sis to tam parádně užívala…já chci taky někam jet! :O snad se povede to Irsko :3

22 Tohru- Tohru- | E-mail | Web | 20. března 2014 v 20:14 | Reagovat

Páni! xD s tými asijcami.. to ma dostalo :'D hlavne ten ma dostal čo na teba mrkal a pri tom tam mal ženu! :D .. Som rada že si si to tam užila! Ja ti tak závidím >.< ja som nikdy v zahraničí nebola :'D ... Ale nečudujem sa ti že si sa rozplakala v lietadle >.< ja by som rovno kričala xD :D neznášam lietadlá.. A to som ešte v žiadnom nebola :DD ... Tie fotografie sú nádherné! :3 ... Dúfam že ja sa raz dostanem do južnej koree *chce tam študovať* alebo aspoň do Prahy :'D *druhá možnosť kde chce študovať xD*  .. No hádama raz :D ... Prajem ináč veľa šťastia v učení! FIGHTING! xD

23 Hikari ひかり (SB) Hikari ひかり (SB) | Web | 21. března 2014 v 8:33 | Reagovat

Páni, turbulence XD To musela být hrůza. Ale určitě tam bylo krásně, to ti přeju :3

24 Saki Saki | E-mail | Web | 21. března 2014 v 13:35 | Reagovat

Ja som debil a keď som poprvýkrát letela v lietadle a boli sakra veľké turbolencie, že všetci po sebe kukali a modlili sa, tak ja som sa najprv ani nepripásala, skoro spadala a potom sa na to ešte rehotala xDD Nejako som nemyslela na to, čo sa to deje xDD Ohh, Lisabon vyzerá vážne krásne! Muselo to byť krásne, navštíviť takto nejakú peknú krajinu a trochu to tam okukať, haha xD No vitaj nám teda späť xD

No čo sa týka tých B.A.P tak je to na mňa vážne ďaleko a zas nepočúvam ich až tak, aby som kvôli nim cestovala takú diaľku i keď by som ich rada videla xD Navyše, čo som kukala ceny lístkov, tak som skoro zabudla ústa zavrieť; Toto vážne nehrozí .___.

25 Mrs. Writer Mrs. Writer | E-mail | Web | 21. března 2014 v 17:00 | Reagovat

Úžasný report!! XD Já mám vážně ráda fotky :D Město vypadá opravdu krásně, trošku ti závidím, protože strašně ráda cestuji a tak, hned bych jela! Určitě moc krásné fotky a prostě .. ách :3

26 Kira*Yume Kira*Yume | E-mail | Web | 22. března 2014 v 11:23 | Reagovat

For God sake!!!
To snad není možný, nevěděla jsem, že je Lisabon tak nádherný! Vypadá to tak, jako by tam ještě měli renesanci. A uličky připomínají Itálii. :-D Fákt závidím, :3
Asiati? Mně stačí, když je každý den doma vidím. Můj odporný bratr, typická asijská máti a gebící se fotřík s plnovousem. -.-'' Šmarjá...

No jo, letadla taky moc nemusim, hlavně proto, že se bojím, že to letadlo havaruje bo něco takovýho. :-D A nejhorší je, když mi při startu zalehnou uši...
Jo, taky mi Lisabon připomíná Shingeki no Kyojin, jak vystřižený z anime. :-DD Jinak -trochu víc opožděně- vítej zpět! :3

27 Baka Kamaru xD Baka Kamaru xD | E-mail | Web | 22. března 2014 v 19:04 | Reagovat

Sugoi!!! :3
Úplně ti to všechno závidím!! xD Já bych se ani pořádně nenajedla, jak bych na ně furt zírala xDD
Fotky máš strašně pěkný, jsem nevěděla, že je Lisabon až ta pěkný!! :3 Strašně se mi líbí tak kresba na té stěně!! Je úplně dokonalá!! *^* ... Pokémoni!! xD Taky chci mít takový reklamy tady u nás xDD
Držím ti palce s učením, věřím, že to musí být těžký se zase dostat do stejného tempa, když jsi si tak krásně odpočinula xDDD :3

28 Nataly ^^ Nataly ^^ | Web | 25. března 2014 v 16:48 | Reagovat

*najprv musí nájsť svoju sánku, ktorá jej spadla pri pohľade na tie fotografie a odkotúlala sa niekam preč*
Tywe, tak na toto fakt čumím! *___* Vážne nádherné miesto :3 :3 Raz by som sa tam chcela tiež pozrieť, lebo to vyzerá fakt geniálne :) Tak si si teda užila skvelý výlet.. Teda až na tie turbulencie v lietadle .___. .. Ja som išla dvakrát lietadlo a raz som zažila len také malé.. ale to sa dalo prežiť.. Pri väčších turbulenciách by som sa aj ja bála.. >.<

29 Mizu Mizu | E-mail | Web | 31. března 2014 v 22:57 | Reagovat

:3 mmmm opravdu ti moooc závidím. Muselo tam být doopravdy nádherně :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.