AKTUÁLNĚ

28. července 2014 v 21:01 | beepinka |  News

Barcelona / 23.7. - 27.7.2014 ^^

Ahoj všichni ^^)/
Tak jsem zpět z dovolené. Řeknu vám,že mi to uteklo šíleně rychle :o( Achjo! Nejraději bych tam ještě byla. Dovolená se nám povedla. Počasí bylo krásné a bylo šílené až nesnesitelné vedro xD ale lepší než déšť!! ;D Pršelo jenom jedno dopoledne =). Cesta tam letadlem byla docela dobrá. Start pro mě opět hrozný,celá jsem se klepala a svírala mamce ruku. Stydím se za tento svůj strach. O.o)) ...Přemýšlela jsem,že bych mohla jít na nějaké kurzy,které pomáhají překonat strach z lítání,uvidím...... Po přistání jsem prodělala menší šok,jelikož jsme u pásu s kufry čekaly už jenom my,náš kufr nikde. Naštěstí po děsivých několika minutách vyjel. xD Poté jsme se zorientovaly a vydaly jsme se hledat vlakové nádraží,které bylo u letiště,jelikož jsem vybrala hotel,který byl blízko jedné stanice vlaku ^^. Koupily jsme lístky na vlak a vyrazily. Ohledně vystupování jsme byly trochu zmatené,jelikož jsme přes řev lidí ve vlaku neslyšely názvy následujícíh zastávek,ale pak nám nějací dva hoši - češi a gayové ^^♥,kteří seděli vedle nás, poradili,kolikátá stanice je ta naše. Měli totiž dobrou mapu xD! Takže jsme vylezly správně,zorientovaly se kudy vylézt a pak našly náš hotel. Musím se pochválit,hotel se mi povedl vybrat skvěle! Byl na skvělé trase metra a vlaku,byly tam vynikající snídaně,velmi milý personál a krásné pokoje. Plus ještě jako třešnička takový bazének na střeše,kde jsme se jednou vykoupaly ^^. Mamka si ten hotel velmi chválila ^^) Byl fakt super,takže mám dobrý pocit z toho,že se mi ho podařilo najít. Hledání ubytování je vždy v mé režii,jelikož prý vybírám samé dobré hotely. =) I am so proud of myself xDDDDD xDD!

Opravdu jsem si to velmi užila. ^^ Několikrát jsem se prošla po Ramble.

La Rambla
Tam to žilo i v jednu v noci xD!

Tržnice Mercat de La Boqueria
Byla jsem na tržnici Mercat de La Boqueria (ze které bohužel nemám fotky :o( ),která byla famozní. Prodávali tam ovoce v takových kelímcích a nanuky z rozmixovaného ovoce a plno dalšího všemožného jídla,ale tohle ovoce bylo nejvíc cute! >.<) ^^!.....Našla jsem aspoň nějakou fotku na netu:

Sagrada Familia
Pak jsem také navštívila Sagradu Familii,kde si ale pokud někdy pojedete do Barcelony a budete jí chtít navštívit,dobře rozmyslete,kdy jí navštívíte,aby jste to stihli a nepříčilo se vám to třeba s odletem,jelikož na Sagradu se stojí dlouhá fronta na lístky a dovnitř pouštějí až o několik hodin později. My jsme k ní vyrazily s mamkou ráno a myslely jsme si,jak máme vyhráno,že tam bude malá fronta,kterou si vystojíme a hned se podíváme dovnitř.xD Zaprvé tam bylo lidí jak hadů,ve frontě jsme stály asi čtyřicet minut a za druhé když jsem kupovala lístky,tak mi slečna u kasy řekla,že další vstup je až v půl druhý xD a bylo devět,takže na tohle vážně bacha. Ale stálo to za to čekání xD! Uvnitř je to fakt krásné a hlavně je to jedinečné. Antoni Gaudí má fakt takový ojedinělý styl :3!

Vila La Pedrera (Casa Milá)
Dále jsem byla také v jeho vile La Pedrera,která byla také moc pěkná.^^ Ještě rovnou upozorňuji,že v Barceloně je draho. xD Vstup do Sagrady byl za jednoho okolo dvaceti euro a vila taky tak nějak,pokud se nepletu. xDD Je to hard O.o)

Do dalších Gaudího domů jsem nešla ^^,ale pokochala jsem se aspoň zvenku. Je to fakt velmi pěkná a zajímavá architektura. Inspiroval se přírodou ^^.

Park Güell
Dále zmíním Park Güell,který byl sice krásný,ale bylo tak nesnesitelné vedro,že jsme tam moc dlouho nevydržely xD! ..........Každopádně domy ,opět od Gaudího, byly krásné!:3

Castell de Montjuïc
Také jsem byla na pevnosti Castell de Montjuïc,ze které byl překrásný výhled na Barcelonu :3

Sitges
V sobotu jsme se s mamkou vypravily vlakem do městečka Sitges několik km od Barcelony :)! Bylo to supr! Krásná pláž,sice narvaná,ale krásná a to moře....nádhera!:3 Užily jsme si tam skvělý den!:3 Btw: Sitges je takové městečko gayů a lesbiček. Gayů jsem tam viděla spoustu,jak se drží za ruce apod ♥ To bylo moc pěkné. Ve vlaku cestou tam seděli kluci vedle nás. Krásné ^^.whohou!!:D Byla jsem tam jako v ráji. Z oken v tomhle krásném městečku vysely vlajky,kterým říkám vlajky tolerance :D! Koupila jsem si tam náramek v těchto barvách,jelikož podporuji a toleruji xD! :D!

Barceloneta
Také jsme se byly koupat na městské pláži Barcelonetě v Barceloně,ale ta nebyla zdaleka tak krásná,jako ta v Sitges! Ono je to logické...je to prostě městská pláž,ale i tak to tam bylo moc fajn!.

Edit : Suvenýrky,které jsme si přivezla ^^ :

Mmmmmmm delicious! ^3^))

Byla to prostě skvělá dovolená ^^. Přiletěla jsem dnes v jednu ráno. Letadlo mělo hodinové zpoždění. Let byl dobrý,docela poklidný. Musím říct,že lítat v noci mi přijde asi lepší O.o)/! Akorát při přistávání jsme prolítali bouřkou,takže byly trošku hard turbulence,ale nebylo to jako při zpáteční cestě z Lisabonu. Díky bohu :D! Takže v pohodě ^^.
Ještě zmíním,že velmi lituji toho,že jsem se nedostala do jednoho skvělého komiksového obchodu,do kterého jsem šíleně chtěla. Můžu si za to sama,nezjistila jsem si otevírací hodiny a nějak mi tam nedošlo,že v neděli asi budou mít zavřeno,takže jsem to prosrala x( I am so stupid!!! -.-) Takže jak myslíte,že to dopadlo? v neděli ráno jsem slintala před vílohou plnou Shingeki no kyojin věcí,jako tašky,plakáty,mangy apod. Jistě bych tam byla jako v ráji. Tohle mě fakt mrzí. T.T) jsem Bakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa T.T)

No.....doufám,že se všichni máte dobře a užíváte si prázdniny,co to jde!:3 Už nám moc toho volna nezbývá xD!

Další fotky Barcelony pod perexem :3 !

Counting Stars || Clannad 「AMV」

26. července 2014 v 18:00 | beepinka |  anime
Moc pěkné AMV
Kdo CLANNAD neviděl,tak pozor ...spoilery! ;3

beepinka*

Day 13 - Favorite seiyuu

24. července 2014 v 18:00 | beepinka

Bye bye ^^)/

23. července 2014 v 5:33 | beepinka |  News

Tak a je to tu,beepinka odjíždí na dovolenou ^^)/
Těším se,ale zároveň jsem nervozní ..to víte no..já a letadla ;D! Držte mi prosím palce,ať je vše ok! Doufám,že si užiji skvělou dovolenou.
Jediné,co mě tíží je to,že budu pryč,když je moje babička na tom už tak špatně. V pondělí ji převezli do nemocnice a již je na Ldnce. S mamkou jsme si musely vyjasnit,jestli je správné odletět v tuto dobu. Musely jsme zvážit,jestli jsme připravené třeba i na to,že budeme pryč a přijde nám sms,že babička umřela. Nakonec jsme se rozhodly,že pojedeme,jelikož v takovéhle situaci je jedno,kde budeme. V sobotu jsem s mamkou byla ještě za babičkou na chatě. To byla zřejmě poslední příležitost,kdy byla schopná vnímat. Popovídala jsem si s ní a také ji řekla o výletu do Barcelony,řekla mi,ať si to užijeme. Jsem ráda,že jsem si s ní stihla popovídat. Nejhotrší na tom je ta nejistota,co se tu bude dít,ale věřím,že to tu když tak táta ošéfí a popřípadě vše zařídí. Říkaly jsme si s mámou,že kdybychom měly jet na 14 dní,tak to zrušíme. Pokud je to ale takhle od středy do neděle,tak pojedeme,protože v tuto dobu se už nic nezmění tím,kde budeme. Babička je už na úplném konci svých sil. V pondělí již nebyla vůbec při smyslech. Jsem ráda,že jsem se s ní v tu sobotu vlastně rozloučila. Nejsem vůbec silná,brečím tu jako malé dítě,ale ono se není ani čemu divit. Je hrozné,když vám odchází někdo blízký. S babičkou jsme sice neměly extrémně blízký vztah,ale je to moje babička a já u ní strávila velkou část mého dětství. Mám ji ráda. Doufám tedy,že s mamkou nečiníme špatný sobecký krok. Doufám,že jsme zvážily dobře. Doufám,že se babičce brzo uleví. Ležet tam v těch bolestech co má musí být šílené...

Přednastavila jsem nějaké články :),jelikož bych to tu stát nenechala ^^)/ Mějte se všichni hezky a užívejte si prázdniny :3!

INFINITE - Back MV!

20. července 2014 v 21:41 | beepinka |  Infinite

Dnes 20.7. vydali INFINITE nové MV k písni Back,které měli fanoušci poprvé spatřit 22.7.,ale naštěstí se nad námi slitovali a čekání nám zkrátili! Juhůůů ;D!! MV jsem zhlédla 4 sekundy po tom,co vyšlo ;D *YEAH THAT EPIC FEELING >.<!!* ,jelikož jsem se o téhle skvělé zprávě dozvěděla půl hodiny před tím,než bylo MV vypuštěno! :3
Song jsem již znala,protože kluci s ním před vydáním MV už vystupovali. Je moc pěkný!*o* No a teď k MV,které mě opravdu dostalo! Radím vám,kdo to ještě neviděl,tak tuto část psanou kurzívou nečtěte ;D :

............<Může mi někdo říct,proč to skončilo tak jak to skončilo?!! Whyyyyy >..<* ! Proč takovýhle otevřený konec?! Já celou dobu doufala,že tu dívku zachrání a pak ten konec :D To mě málem kleplo T.T)/ :DDD! No a druhá věc ...mám otázku..jsem jediná,kdo se rozbrečel? TOT ... MV jsem sledovala s hrůzou v očích a když jsem viděla,jak jde Sungkyu k zemi a pak už jen leží na zemi v bolesti ..tak se prostě slzy nekontrolovatelně draly ven!>

Ale kluci jim taky pěkně dávali na frak :D! Takoví velmi mužní tam jsou ^^).

Jinak musím říct,že vypadají opravdu skvěle!! Nejvíce mě uchvacuje můj bias Sungkyu a také Dongwoo! Dongwoo mě v tomto MV neskutečně zaujal....vypadá překrásně!! *.* Úžasný hairstyle *____________*)

Sungyeol v brýlích mě dostal *o*))!!

A pobavilo mě,že si vzal Sungjong na boj deštník ;D! ...Ale tak....why not

No přestanu již kecat ^^
Koukněte se a pak se se mnou o váš názor podělte v komentářích ^^!

beepinka*

Co je u beepinky nového? (*~▽~)*:・゚✧

17. července 2014 v 20:31 | beepinka |  News

Konnichiwa-minna^^)
Tak jak si užíváte prázdniny? Řeknu vám,jsem solidně v řiti z toho,že za chvílí už končí červenec. O.o)!!!!!!!!! To snad není možný JAK TEN ČAS LETÍ ...SHIT!!!>< Když jsem byla menší,tak mi život neutíkal tak rychle,ale čím jsem starší,tím je to mnohem horší! Taky mě napadá,že jsem si v červnu říkala,že se o prázkách budu věnovat studiu. Zatím jsem se podívala jenom na němčinnu a to jenom jednou ! Musím s tím něco udělat T.T) Okey...zítra se na němčinu prostě podívám....držte mi palce!! :D ;D
Jinak ve středu 23.7. odlítám do Barcelony ^^. Už se velmi těším na cestu letadlem ..hahaha T.T ...I dont like planes at all...I am serious! x.x). Nejprve to vypadalo,že nikam nepojedu,ale nakonec se poštěstilo. =) juhůů! ;D!! Vrátím se v neděli 27.7. v noci. =)) Letím opět jenom s mamkou,jako do Lisabonu ^^ tak doufám,že si zase uděláme fajn holčičí dovču. Na tu dobu,co se budu válet na pláži a procházet se ulicemi Barcelony tu přednastavím nějaké články ^^,jelikož razím heslo,že stát bych to tu nenechala ^^)/! :)
Jinak mám skvělou novinu a tím myslím to,že mi 8.7. přišlo z Jižní Koreje moje první kpopové album!!
Jsem neskutečně nadšená ♥ :´) A ani nevíte,jak obrovskou radost mám z toho,že mi přišel zrovna ten plakát,který jsem chtěla a kartička Daehyuna. Plakáty jsou totiž dva a jsou random,stejně jako kartičky..takže jsem vůbec netušila,jaký mi přijde a nakonec přišel ten,za který jsem se modlila. YES Je totiž podle mě božejší!!

Dneska mi přišel druhý balíček ^^)/ Tentokrát ze Shanghaie,kde jsem si objednala tyhle úžasné B.A.P náramky pro mě a pro přítele ^3^)

Celkově se moje kpop sbírka pořádně rozrůstá! WHOHOU :) ! ♥♥♥

Jinak jsem změnila svůj účes !!!! :D A na mě docela extrémně!:D Nemám ráda změny,ale k tomuhle jsem se odhodlala a myslím,že jsem udělal dobře. ^^ Takhle krátké jsem vlasy neměla již 15 let ;D!

Co myslíte,je to dobré?:3...A btw na kolik let vypadám? o.o :DDDD

Before x After :3

To bude ode mě dneska asi všechno. V sobotu jedu za babičkou,která je na tom docela už špatně. Je to taková ta...čekací fáze.....ach jo..
Doufám,že se máte všichni dobře! :) Užívejte si volna ^^)/
A chci vám poděkovat za to,že ke mně chodíte a za vaše komentáře ♥ Děkuju moc ^3^)

beepinka*

U-KISS - 끼부리지마 (Quit Playing) MV!

14. července 2014 v 21:24 | beepinka |  U-KISS

U-KISS vydali 1.6.2014 nový klip s názvem Quit Playing! Song mi na první poslech nepřišel moc chytlavý,ale kvůli tomu klipu jsem si MV musela pouštět stále dokola,až se mi song vryl do paměti a od té doby mi tu hraje opravdu velmi často. Omg takovýhle sexy comeback...boys ...No no no..I am warning you ..stop messing with my mind baby ;D! Když jsem klip viděla poprvé,nevěřila jsem vlastním očím. Lidi to je tak ultra HOT! Doteď nemám slov,když se na to koukám x). :D Hned na začátku se Kiseop svléká..já si říkala,omg co vše mě čeká :D! *___________* Fůůů jak se ty dívky ohýbají nebo jak je kluci pleskají přes zadek ..xD muhehehehhe.....Je to fakt moc smyslné.....mmmmmm. Nový člen se myslím uchytí dobře ;)...Bože naprosto miluju tu Eliovu část NASTY ><!! :D Já sama za sebe jsem nadšená,že přišli s takovýmto hot konceptem ^^ ...Mám to ráda ;D..tu smyslnost :D muhehehehe. Beepinko klid kámo ;D ..

U-KISS - Qiut Playing MV

Anime - léto 2014

11. července 2014 v 12:28 | beepinka |  anime

Začaly prázdniny a s nimi i pořádná nálož nových anime! :3 Jdu se s vámi podělit,do jakých kousků jsem se pustila a rovnou vám sdělím i své dojmy z prvních dílů. ^^) Pozor kdo neviděl,tak obsahuje spoilery ;D!

1) Sword art online II (GGO) (1)

Na první díl GGO jsem koukala společně s mým přítelem,jelikož je to takové naše anime xD. Velmi si ho oblíbil a já jsem byla nadšená,když po prvním díle GGO řekl,že ho to baví. * Ten epic pocit,když víte,že s někým můžete sdílet svou radost a ke všemu sedí vedle vás ,takže do něj můžete hučet a pořádně svou radost vyventilovat :D!*
V první epizodě se mi velmi líbily ty zamilované momenty Kirita a Asuny. Oni dva spolu..to je prostě krásná láska ♥ Nová postava Sinon vypadá zajímavě. *gosh ten záběr na prdelku :D! to mě dostalo xD ehm..* Nápad taky vypadá vcelku dobře...Kirito půjde do hry GGO hledat Death Guna,chlapíka,co killuje vysoce postavené hráče,kteří vydělávají nejvíce penež. * Peníze,které získáte ve hře můžete použít pak ve skutečném životě. Luxus co? :D* A pozor...killuje je ze hry..a oni v realitě zemřou. Dobrý nápad :33 :DD Teda aspoň doufám,že to co vám tu teď píšu není blbina. Snad jsem to dobře pochopila ;D! Jediné,co se mi ekluje je to,že Kirito bude nejspíše hrát za holku a jsou tam nějaké světelné meče či co jako ve Starwars ...omg jen to ne T.T) No uvidíme. Z tohohle mám jediné obavy. Gosh...já tak moc nechci bejt zklamaná T.T)/!

2) FREE Eternal summer (1)

Anime plné sexy bishíků je zpět! Free se hned v první epizodě představilo v celé své kráse tak,jak ho známe z minulé série :D! Jsem ráda,že je tohle anime zpět,jelikož si u něj vždy odpočinu ^^ Nemusí se u něj totiž skoro vůbec přemýšlet. No ale...hned v prvním díle byl závod Rina a Harua ..byl dobře udělaný! To se mi líbilo! Akce! :D Jinak...vlastně skoro jediné,nad čím během FREE přemýšlím je to,kdo s kým tvoří nejpravděpodobnější pár :D! Já shipuji Rin x Haru,ale okolo Rina se nějak motá Aiichiro a teď ke všemu ještě nová postava Sousuke-kun,která vypadá,že má o Rina zájem taky. Hergot :D! U Harua mi to komplikuje Makoto :DD Jinak Rei x Nagisa...tam není co řešit. :D Ty mám jasné ^^)
Hned v první epizodě na mě dýchl velký závan nostalgie - scéna ve vaně apod. ^^ Pěkné no ...uvidíme,jestli se Free Eternal Summer pokusí nějak více rozjet děj! ^^

3) Ao Haru Ride (1)

Ani nevíte,jak šíleně šťasná jsem byla,když jsem se dozvěděla,že manga Ao Haru ride se v létě dočká anime zpracování. Četla jsem asi 5 kapitol této mangy,takže děj prvního dílu jsem již znala ^^ Och ale musím říct,že zanimované je to prostě lepší :D! ...Ao Haru ride má překrásnou něznou grafiku,krásné efekty,zvuky....krásného kluka Tanaka-kuna s moc pěkným hlasem! A hrdniku,která mi neleze na nervy :3 :)! Po prvním díle jsem taková smutná,jelikož Tanaka-kun vypadá,jakoby neměl již o Futabu zájem a držel si od ní odstup,ale zároveň jí pomáhá a je vidět,že prostě úplně lhostejná mu není. Svádí vnitřní boj chlapec :P :D .... Nesmím si z toho nic dělat,protože je prostě jasné,že tenhle stav nebude trvat dlouho a oni se vrátí zpátky do těch dní,když všechno mezi nimi bylo ještě krásné a neposkvrněnné. =)

4) Love Stage! (1)

Abych byla upřímná,když jsem zhlédla PV k tomuto anime,říkala jsem si,že ty postavy (hlavně blonďáček Izumi) jsou opravdu ošklivé a celkově,že anime má fakt divnou grafiku. ...Ale když jsem si pustila první díl,změnila jsem názor. Grafika je vcelku pěkná,postavy sice nejsou úplně můj šálek kávy,ale tak dobrý ... Ke všemu druhá hlavní postava Ryouma se mi vcelku líbí. ^^ Myslím,že možná budu schopná si ty dva oblíbit.
Po prvním díle jsem plná epického nadšeného pocitu z toho,že Ryouma netuší,že Izumi je kluk :D...a zde je jasné,že se to provalí ...a vsadím se,že Ryouma ho bude milovat i tak! To je přeci krásné. On se kvůli němu přeorientuje! Good boy!!! muhehehe :D
Děj prvního dílu mě vůbec nenudil,naopak jsem se bavila. Je to i docela vtipně pojato :) ! Jen doufám,že kvalita děje nebude postupně upadat.

beepinka*

2nd Mini INSPIRITvasion ◠‿◠!!

8. července 2014 v 0:31 | beepinka |  Akce

Ahoj všichni ^^)/
Jdu se s vámi podělit o zážitky ze soboty 28.6.2014,kdy se v Praze konal Inspirits sraz ^.^)! ...Sraz byl v 1 na Václaváku u koně xD ..jako snad skoro všechny srazy tady v Praze O.o) :D! Dávala jsem si předtím spicha opět,jako minulý rok, s kámoškou Akirou ^^ ...a stejně jako minulý rok jsme dorazily na Václavák první ^^. Postupně se tam scházeli lidi,které znám z minulého srazu,který se mimochodem konal 29.6.2013 -takže před rokem. Bylo fajn vidět známe tváře ^^) Jsou to všechno moc milí lidi !!!! Cítila jsem se mezi nimi dobře :). Viděla jsem i nové lidi,což je fajn,že takhle fanoušků přibývá. Pak jsme se vydali do parku,kde jsme si posedali na trávu,vyndali jídlo ;D.....No a pak následovalo super zábavné odpoledne ^^). Museli jsme se třeba seřadit vedle sebe a to v pořadí podle toho,na jaké písmeno začíná naše jméno...takže podle abecedy ^^ Člověk nesměl promluvit,takže jsme se domluvili posunkama a tak..to mě bavčilo :D! Organizátorka Monča vymyslela další super věc,která mě nadchla a tou bylo to,že každý z nás dostal čistou obálku,napsal si na ní své jméno a pak ji dal člověku po své pravici. Každý pak držel v ruce něčí obálku a něco mu tam měl nakreslit popřípadě napsat věnování na papírek a vložit dovnitř ^^ no a pak zase poslat dál dokud se k vám nedostala zpátky vaše obálka. Bylo to velmi milé :3! Palec hore Mončo! :) Dostala jsem pak zpátky hezoučkou obálku s pár vzkazy,děkuji všem^^).....

..........a ke všemu s překvápkem od Monči,které už mi visí na stěně. Vehnalo mi to slzy do očí,jelikož v přihlášce,kterou jsme posílali Monče před srazem, byla otázka,kdo je tvůj bias..já mám dva...je jím L a Sungkyu. No a každý dostal fotku svého biase. Já dostala fotku,kde jsou oni dva. Je to fakt hezké tohle :) !

Pak jsme se učili tancovat na nejnovější song od INFINITE,kterým je Last Romeo....šíleně mě to bavilo ^^. Sice tančit neumím - tanci se nevěnuji,ale bylo to velmi zábavné!

Zde přidávám video,kde se můžete pokochat,jak nám to šlo :D!!! Bylo to fakt super :D!!! ^^ Poznáte mě?:D

Opravdu moc fajn to bylo ^^)/ No a pak jsme ještě stihli kvíz,kde jsme soutěžili o ceny pro prvních pět míst mám dojem ^^ Organizátorka tam dala vskutku zapeklité otázky :D! No...představte si,že jsme byla na tom 5. místě,takže jsem ještě ukořistila odměnu. Jen tak tak beepi..!! :D Mou odměnou se stal tenhle krásný přívěšek se Sungjongem !!! Nosím ho na klíčích ^^)/

...........

bannerek by me ^^)/ Dělala jsem ho na minulý sraz :)!

Pak jsme se rozloučili a já se vydala domů:). Bohužel video ze srazu nebude (minulý rok bylo - můžete ho shlédnout ZDE a nasát atmosféru ^^),jelikož se málo fotilo a natáčelo,ale příští rok prý bude pořádná dokumentace jelikož bude BIG INSPIRITvasion! :)) Tam určitě přijdu,uvidím se tam s někým z vás? Kéž by tyhle srazy byly častěji ^^).

Saizou x Isanami ^^

6. července 2014 v 18:19 | beepinka |  anime
Oni dva jsou spolu fakt hezcí