AKTUÁLNĚ

Řím, Vatikán, Florencie, Benátky ^0^)///

2. srpna 2016 v 13:13 | beepinka |  News
Ahojky všichni,
tak jsem zpátky z dovči! Bylo to fajn. Sice s touhle cestovkou (Quality Travel) už rozhodně znovu nikam nepojedu,jelikož bylo plno komplikací (ani to nechci rozvádět,protože jsem z toho furt docela otrávená),ale i tak jsem si to užila,jelikož ty města byly zkrátka úžasný ^^. Nejvíce se mi líbilo asi v Benátkách a Florencii. Řím je taky úžasnej,opravdu monumentální,ale já mám radši asi ty menší města :D. Florencie a ty Benátky byly přece jenom trošku klidnější a to mi fakt vyhovuje. Jdu se s vámi podělit o fotky. Počasí nám vyšlo skvěle. Bohužel koupání v moři na ostrově Lido u Benátek jsme si vůbec neužili kvůli debilní organizaci cestovky. V moři jsme byli 10 min...ani ne. A to jsme měli mít na koupání 3 hodiny. No raději fakt nemluvit. Každopádně moje chuťové buňky si tuhle dovču pořádně užily! Všechno jídlo bylo naprosto luxusní. Měla jsem pizzu, lasagne, další těstoviny, oříškovou zmrzku, kávu apod. No,jdeme na ty fotky ^^ :D. Jo jinak ptala jsem se přítele,jestli mu nebude vadit,že ho tu zveřejním,tak říkal,že ne,takže jsem ho sem lupla :D. Enjoy!~

Den no.1 - Řím & Vatikán

Fontána di Trevi~
Koloseum~

Více fotek v celém článku ! ~

Andělský hrad~
Forum Romanum~

Pantheon~
V chrámu sv. Petra ve Vatikánu~

Vatikán~

Den no.2 - Florencie aneb jídlo,jídlo a jídlo xD

Ponte Vecchio~

Den no.3 - Benátky

beepinka*

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Reita-chan Reita-chan | Web | 2. srpna 2016 v 13:34 | Reagovat

Wow naozaj okúzľujúce :D mocky sa mi páči to koloseum XD vždy ma fascinovalo :3 naozaj nádherné fotky a to žrádlo ohh T__________T som hladná.....a tie problémy s cestovkou?  tak to ma mrzí :( bola si na tak pekných miestach ono toto

2 darthnellr darthnellr | Web | 2. srpna 2016 v 18:55 | Reagovat

Ohhh my gosh!!!! ja chci hned taky!!! Nadherný fotky, ale ty pamatky musí být krasný na každý prostě. Hrozně chci do říma a vatikanu! mega zavist!! Celý teda naplanovaný od nich jo :DD

3 Tamao-chan Tamao-chan | Web | 2. srpna 2016 v 21:58 | Reagovat

Zlato, ani nevíš, jak moc se u těch fotek dojímám... ^.^" Jsou nádherné a zase jsem se díky nim vrátila do mého milovaného Říma a ještě milovanějších Benátek! Děkuju! <3
Jsem ráda, že jste si to užili! :*

4 Ai Eater no Kuroyake Ai Eater no Kuroyake | E-mail | Web | 2. srpna 2016 v 22:19 | Reagovat

Ty fotky jsou fakt nádherný, v Itálii jsem nikdy nebyla, tak jsi mě úžasně navnadila =DD (a hlavně těma fotkama toho jídla, zbožňuju jídlo =DD)
Škoda, že ta cestovka byla tak naprd, ale stálo to i tak za to, ne? =]

5 Yuki Yuki | Web | 3. srpna 2016 v 16:01 | Reagovat

Som rada, že si späť došla v pohode.
Keď cestovky pokazia nejaké veci, musí to byť naprd. Teoreticky by ste mohli chcieť náhradu peňazí, ak by šlo o niečo vážne, aj keď neviem, čo všetko tam pokazili. :D Každopádne je super, že si si to i tak užila. Fotky sú krásne, s priateľom ste pekný pár. ^^

6 S c a r s S c a r s | Web | 3. srpna 2016 v 20:54 | Reagovat

Ahh, fotky jsou boží. Aspoň ty výlety se vydařily, když už nedošlo na to koupání. :D Mňam a pizzu bych si dala. :D

7 Týna Týna | Web | 4. srpna 2016 v 10:20 | Reagovat

Krásné fotky a krásná impozantní města a místa. Celkem vám závidím, já se ještě nikam nedostala :(

8 Ryuu_L Ryuu_L | Web | 4. srpna 2016 v 13:13 | Reagovat

oooooooo! to je tak krásne :33 milujem taliansko a pri tvojich fotkách mi naozaj chýba T_T dúfam, že sa tam zasa niekedy zasa dostanem :3 som rada, že ste si to užili <3

9 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 4. srpna 2016 v 14:13 | Reagovat

Itálii mám moc ráda :D Ale na severu jsem prakticky nic nenavštívila. Jinak ale doporučuju Pompeje a ostrov Sicílii, je tam plno antických památek a krásné moře :) Byla jsem i v Syrakusách, taky super :D
Jinak děkuju za informaci o té cestovce, když tak se jí vyvaruji. Příští prázdniny bych chtěla cestovat (až budu mít po matuře) a sever Itálie je jedním z cílů :)
Krásné fotky.

10 Susane S. Susane S. | Web | 5. srpna 2016 v 13:46 | Reagovat

Wooow nádherná místa ♥

11 Asuka Asuka | E-mail | Web | 5. srpna 2016 v 19:53 | Reagovat

Tak hlavně, že sis to i přes problémy s cestovkou užila :D :) ty fotky jsou vážně krásné, do Benátek jsem se chtěla vždycky podívat :33

12 Gabby Gabby | 6. srpna 2016 v 6:46 | Reagovat

Ahoj :) založila jsem si kanál na youtube a natáčíme parodie na filmy a seriály. Teď jsme natočili parodii na hunger games a dál plánujeme: Avengers, Walking dead, Game of thrones, atd..
Hledáme lidi, kteří by si chtěli zahrát :) Nemusíte mít zkušenosti, stačí,že Vás to bude bavit :)
Tady je odkaz na naši první tvorbu:https://www.youtube.com/watch?v=LNWFetOc1gE

Kdo by měl zájem, tak mě kontaktujte zde:https://www.facebook.com/gabby.vernerova

13 steel32 steel32 | Web | 6. srpna 2016 v 11:34 | Reagovat

já chci takyyy do benátek!! :D
ty komplikace s cestovkama jsou nejlepší, úplně ti to zkazí ten začátek :D ty památky a hlavně to jídlo!!! :D

14 Penny Mizuki Allonsy Penny Mizuki Allonsy | Web | 6. srpna 2016 v 11:43 | Reagovat

Fotky jsem viděla na facebooku a strašně se mi líbily ^^ Je vidět, že jste si to opravdu užili, i když musela zamrzet ta cestovka :/
Strašně ráda bych někdy navštívila Itálii, zvlášt' Vatikán :D

15 Yuiinka c: Yuiinka c: | Web | 6. srpna 2016 v 14:09 | Reagovat

Nechala bych si líbit *---*
Fotky jsou okouzlující.. Celkem mě fascinuje, ta voda v těch ulicích v Benátkách... bych se bála otevřít okno, že mi tam něco spadne a můžu se s tím rozloučit :D
S přítelem vám to moc sluší ♥

16 Aya Aya | Web | 7. srpna 2016 v 17:59 | Reagovat

Jééé, vítej zpátky! :3 Já jsem v Itálii nikdy nebyla a tato města bych taky chtěla vidět, z fotek to vypadá opravdu úžasně! *^* Fotky jsou vůbec skvělé a určitě máš talent! Mm a to jídlo. *^* Věřím, že cestovka vám tu pohodu musela docela komplikovat a nebylo to zrovna příjemné... Myslím, že to taky tu dovolenou hodně ovlivní, pokud tam nejede člověk na vlastní pěst. Rodiče teď byli v Petrohradě s Čebusem a nemohli si cestovku vynachválit, prý to naorganizované měli velmi dobře a skupinový program se dal i jakoby individualizovat.
(jak jsi mi odpovídala na koment k vašemu výletu na zámek a té fotce, jak jsem myslela, že jsi fotila všechny, ta první je stejně nejlepší ;3 fakt! ^///^)

17 Sayuri Sayuri | Web | 7. srpna 2016 v 18:43 | Reagovat

Mrzí ma, že to cestovka skazila, ja mám našťastie šťastie pri výbere cestovky (vlastne už 10 rokov lietam s hydrotour.
Hlavné je, že si si dovolenku aj napriek komplikáciám užila. Mne osobne sa viac páči Rím a podobné starobylé mestá z ktorých cítiť históriu. V Benátkach som ešte nebola, ale vyzerajú naprosto čarovne. Wohoo už poznáme tvojho priateľa, je naozaj fešák, vyzeráte spolu skvele, takže držím palce aj do budúcna. Perfektná dovolenka, nádherné miesta ;)

18 Narbie Narbie | Web | 7. srpna 2016 v 21:17 | Reagovat

Páni, ty fotky jsou vážně úžasné a závidím ti, protože to jsou opravdu krásná místa! :) A s přítelem vám to moc sluší!

19 Ady Ady | Web | 8. srpna 2016 v 9:59 | Reagovat

Ty fotky jsou úžasné! Závidím, taky bych se tam chtěla podívat :3 Jinak, jsem ráda, že sis to tam užila♥

20 pal pal | Web | 8. srpna 2016 v 22:30 | Reagovat

Jee, přesně tuhle sestavu míst jsem navštívila před nějakými čtyřmi lety (uhh, jsem stará) se školou a bylo to naprosto perfektní <3 Takže díky za spoustu nostalgických fotek. Hned bych se tam vrátila. A je fajn, že sis to tam užila :3

21 Joina Joina | Web | 9. srpna 2016 v 7:06 | Reagovat

Týo, já jsem si ani neuvědomila, že je super.
Juu dovolená v cizině, jak po tom toužím moc. Ale  nejlepe vlastní dopravou.
Nenarazili jste na nějaké imigranty?
Jinak užasné fotky?

22 Yami Yami | 10. srpna 2016 v 11:12 | Reagovat

Oooooohhh~  !!! Vyzera to tam super a neskutocne zavidim vzhladom k tomu, ze ja zatial prazdniny travim v rodnom meste a dostanem sa max. na 3 dni do prahy ://
kazdopadne- ta pizza TTwTT Oh my TTwTT
also- do benatiek by som sa strasne rada sla pozriet as well, vyzera to tam neskutocne krasne qwq
+ s priatelom vyzerate roztomilo ;>

23 Akira-san Akira-san | 10. srpna 2016 v 13:17 | Reagovat

Krása 😵❤️😍 Ja som si tento rok teplého mora neužila. 😭

24 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 12. srpna 2016 v 11:11 | Reagovat

V Itálii jsem nikdy nebyla, takže ... wow. *-*

25 Koko_Chan Koko_Chan | E-mail | Web | 12. srpna 2016 v 17:55 | Reagovat

Krásné fotky, taky bych se tam ráda podívala ale zatím nebyla možnost :), jinak koukám že si si to užila, musely jste mít moc hezké počasí, tady v Čechách moc hezké nebylo T_T

26 Usher Usher | Web | 12. srpna 2016 v 22:01 | Reagovat

Krááásnééé fotky! Hlavně ty Benátky! Wau! :)) Rozhodně se tam taky někdy chystám podívat.

27 Lee Hyumi Lee Hyumi | E-mail | Web | 13. srpna 2016 v 16:29 | Reagovat

Moc moc hezky!! Hele by me zajimalo bys mi mohla napsat na fb copak vam ta cestovka udelala :O
Moc vam to spolu slusi a nemuzu si pomoct ale tvuj pritel mi hrozne pripomina toho youtubera jirka kral nevim jestli znas 😂

28 Ennie Ennie | Web | 14. srpna 2016 v 20:55 | Reagovat

K té fontáně se chci podívat už hodně dlouho. Kamarádka měla boží fotku a mě to moc zaujalo! :) :D A Benátky mě také lákají :).

29 Nagis Nagis | Web | 18. srpna 2016 v 14:55 | Reagovat

Co se cestovky týče opravdu nezávidím. Každopádně hlavní je, že jste si to i přesto vše užili. Fotky jsou nádherné a moc vám to spolu na nich sluší ;)

30 Baka Kamaru xD Baka Kamaru xD | E-mail | Web | 21. srpna 2016 v 11:17 | Reagovat

Whaaaa, fotky!! *////* ... To Koloseum vypadá naprosto úžasně *^* ... Strašně ti závidím, taky bych chtěla takto cestovat a pořídit tak úžasné fotky xDDDDDD ... Ta pizza vypadá opravdu chutně *////*

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.